تهران 22636128 021 info@aravco.ir
فیلتر کردن مطالب
موضوع:
دسته بندی:
راهنماي انتخاب نرم افزار براي سازمان ها
دسته بندی:
محمد امين پناه خواهي

بارها سازمانها هزینه هایی را بابت نرم افزارهایی پرداخت کرده اند که اصلاً به آن نیاز نداشته اند...

ادامه مطلب
POWER OF VISION
دسته بندی:

یکی از ویژگی­های افراد و سازمان­های موفق، داشتن چشم­انداز روشن از آینده و حرکت به سوی آن می­باشد. فایل پیوست بخش...

ادامه مطلب
كوانتوم و مديريت (بخش دوم)
دسته بندی:
محمد امين پناه خواهي

به زبان ساده كوانتوم چه مي گويد؟ آيا استفاده از قوانين كوانتوم مي تواند به مديران در حل تعارضات سازمان ها كمك كند؟

ادامه مطلب
كوانتوم و مديريت (بخش اول)
دسته بندی:
محمدامين پناه خواهي

به زبان ساده كوانتوم چه مي گويد؟ آيا استفاده از قوانين كوانتوم مي تواند به مديران در حل تعارضات سازمان ها كمك كند؟

ادامه مطلب
يادگيري و آموزش
دسته بندی:سازمان يادگيرنده
غلامرضايعقوبي

يادگيري چيست و چگونه حاصل مي شود؟

ادامه مطلب
مديريت دانش
دسته بندی:مديريت دانش و مستندسازي
محمدامين پناه خواهي

دانش چیست و مدیریت دانش چه چیزی نیست؟ مفهوم و کارکرد واقعی مدیریت دانش چیست؟

ادامه مطلب
تحلیل مسائل به روش ICEBERG
دسته بندی:روش هاي حل مسئله
عباس يعقوبي

آیا تا به حال پس از اینکه تصور کرده اید، مسئله ای را حل نموده اید، مشکل، به همان شکل یا به شکلی جدید، مجدداً تکرار نشده است؟ آیا می دانید اهمیت توانایی حل مسئله به حدی است که سازمان جهانی بهداشت (WHO)، مهارتهای حل مسئله را یکی از 10 مهارت اصلی زندگی می داند؟

ادامه مطلب
مدیریت زمان
دسته بندی:مديريت فردي
غلامرضا یعقوبی

زمان منبع نايابي است؛ اگر نتوانيم آن را مديريت كنيم هيچ چيز ديگر را نخواهيم توانست مديريت كنيم...

ادامه مطلب
تحول سازمانی از طریق خلق سازمان یادگیرنده
دسته بندی:سازمان يادگيرنده
غلامرضا يعقوبي

آیا می دانید؟ ... طول عمر بسیاری از موسسات حتی به اندازه نصف عمر طبیعی یک انسان نیست! یک سوم شرکتهایی که در سال 1970 جزو 500 شرکت بزرگ دنیا بوده اند، در سال 1983 از بین رفته اند! 40 درصد شرکتهایی که در سال 2000 جزو 500 شرکت برتر دنیا بوده اند، در سال 2010 از بین رفته اند!

ادامه مطلب
مدیریت استراتژیک
دسته بندی:مديريت استراتژيك
غلامرضا يعقوبي

آيا تا به حال از خود پرسيده‌ايد كه چرا بعضي از شركت‌هاي بزرگ و موفق در مدت زمان كوتاهي با از دست دادن سهم بزرگي از بازار خود، به موقعيتي معمولي و حتي تأسف‌بار تنزل يافته‌اند و چرا برخي از شركت‌هاي كوچك و گمنام به يكباره به جايگاه‌هاي ممتازي در صحنه رقابت بين‌المللي رسيده‌اند؟

ادامه مطلب

©2024 . کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت آرمان اندیشان ویرا