بازیابی کلمه عبور؟
 
  مطالب آموزشی
فیلتر کردن مطالب
موضوع: دسته بندی:
عنوان : 6 حقیقت تلخ درباره راه اندازی کسب و کار جدید
تهیه و تنظیم : محمدرضا دربندي
موضوع : روش هاي حل مسئله ,بازاريابي و فروشدسته بندی : مقاله

خلاصه : مقاله ی پیوست ترجمه ای است از مقاله ی جان رمپتون با عنوان " 6 حقیقت تلخ درباره راه اندازی کسب و کار جدید"

ادامه مطلب ...



عنوان : تكريم ارباب رجوع (بخش اول-آشنايي)
تهیه و تنظیم : عليرضا جلالي
موضوع : بازاريابي و فروشدسته بندی : مقاله

خلاصه : در کشورمان تغییرات به سرعت در حال شکل گیری است. نهادها و شرکتهای دولتی به مانند گذشته، از اینکه مشتریانشان دوباره به سوی آنها بازگردند، مطمئن نیستند. زیرا مشتریان امکان انتخاب پیدا کرده اند. همچنین بسیاری از سازمان های دولتی در حال واگذاری به بخش خصوصی هستند. نمونه های بارزی را می توان مثال زد که بانک ها یکی از بارزترین آنها می باشد. بخش خصوصی هم برای بقا در بازار رقابت، باید مشتریان را حفظ کنند...

ادامه مطلب ...



عنوان : مديريت ارتباط با مشتري CRM (بخش دوم-نيازها و چالش هاي اجرای CRM)
تهیه و تنظیم : عليرضا جلالي
موضوع : بازاريابي و فروشدسته بندی : مقاله

خلاصه : پنجمین فرمان کتابی جذاب برای مدیران و کارشناسانی است که به زیر ساختهای تحول سازمانی علاقه مند هستند. در این کتاب تبدیل شدن شرکتها به سازمان یادگیرنده مورد توجه قرار گرفته و فرامینی برای تحقق آن توصیه شده است. تمثیلهای مناسب و پرداختن به ریشه های مسایل سازمانی از جمله ویژگی های این کتاب است که علی رغم اینکه در سال 1990 به نگارش در آمده است ولی همچنان مورد توجه محافل علم مدیریت دنیا است.

ادامه مطلب ...



عنوان : مديريت ارتباط با مشتري CRM (بخش اول-آشنايي)
تهیه و تنظیم : عليرضا جلالي
موضوع : بازاريابي و فروشدسته بندی : مقاله

خلاصه : با توجه به نوسانات شدید تقاضا و افزایش رقابت در بازارها، بسیاری از سازمان‌ها سعي دارند تا راهبردي را خلق كنند كه تمام اجزاي يك سازمان را يكپارچه كرده، اطلاعات را در بين تمام كاربران به اشتراك بگذارد و مانع از تكرار بيهوده كارها شود. اين فلسفه، فضايي را در سازمان ايجاد مي كند كه در آن اطلاعات به اشتراك گذاشته شده تا در زمان لازم در اختيار افرادي كه به آن نياز دارند قرار مي گيرد، يعني همه كاركنان و همه چيز به يكديگر مرتبط و متصل هستند و خروج يك نفر از سازمان باعث از هم پاشيدن هيچ چيز در سازمان نخواهد شد.

ادامه مطلب ...



عنوان : خلاصه كتاب مشتری در جایگاه شریک(چیپ آر. بل)
تهیه و تنظیم : سازمان مديريت صنعتي
موضوع : بازاريابي و فروشدسته بندی : خلاصه کتاب

خلاصه : مشتري در جايگاه " شريك" يعني نگرشي نو به مشتري، نگرشي بسيار فراتر از رابطه‌اي كه ميان ارائه دهندگان خدمات يا فروشندگان كالا با مصرف‌كنندگان وجود دارد. نويسنده كه خود صدها مقاله و كتاب نوشته و در عين حال سخنران، مشاور و استاد دانشگاه در ايالت جورجياي جنوبي است، اعتقاد دارد كه اين كتاب مي‌تواند به تقويت بنیۀ همكاري‌هاي راهبردي يا تمام برخوردهاي ناشي از خدمات به مشتري بپردازد. كتاب حاضر براي مطالعة دو گروه از افراد نوشته شده است: گروه اول افرادي اند كه مستقيماً با مشتريان سروكار دارند و گروه دوم كساني‌اند كه با اين افراد سروكار دارند كه طبعاً رييس يا مدير آن‌ها هستند.
کتاب «مشتری در جایگاه شریک» نوشته ي چیپ آر. بل و ترجمه ي غلامرضا صالحی معوا مي باشد كه توسط سازمان مدیریت صنعتی خلاصه شده است. جهت دانلود خلاصه کتاب از سایت این سازمان بر روی لینک کلیک نمایید و براي دانلود مستقيم از سايت آرمان انديشان ويرا بر روي ادامه مطلب كليك كنيد.

ادامه مطلب ...



عنوان : روانشناسی فروش در عمل(بخش اول-مقدمه)
تهیه و تنظیم : عليرضا جلالي
موضوع : بازاريابي و فروشدسته بندی : مقاله

خلاصه : همه ما می‌دانیم فروش کالا و خدمات برای هر بنگاه اقتصادی، اهمیت فراوانی دارد. بقا و نابودی بسیاری از بنگاه‌ها به دلیل عدم توجه کافی و علمی به مقوله فروش است. بازاریابی و فروش با یک مقوله بسیار مهم سر و کار دارد:" ارتباط". ارتباط و چگونگی برقراری آن با مشتری، اولین مرحله از فرایند فروش و یا معرفی کسب و کار است. اما مهمتر از آن، حفظ و تقویت این ارتباط است که هر دو طرف از برقراری این ارتباط راضی باشند.

ادامه مطلب ...



عنوان : ضرورت مشتری مداری و یادگیری مهارت‌های فروش
تهیه و تنظیم : حسام فرقاني
موضوع : بازاريابي و فروشدسته بندی : مقاله

خلاصه : امروزه در دنیای کسب و کار رقابت به سرعت در حال گسترش است. این رقابت تبدیل به جنگی بر سر کیفیت و مشتری شده است. در این جنگ قواعد بازی نیز روز به روز در حال تغییر است. مشتریان هر روز نسبت به گذشته داناتر شده و انتظارات آن‌ها به شدت در حال افزایش است. کوچکترین غفلتی منجر به نارضایتی مشتری ، قطع ارتباط او با ما و جذب او توسط رقیبان می شود و این در واقع شکستی بزرگ برای کسب و کار ماست و تداوم این شکست ها منجر به مغلوب شدن در جنگ و مرگ کسب و کار ما خواهد شد. در واقع می توان گفت مشتری به عنوان کسی که حیات کسب و کار ما به او وابسته است مهمترین سرمایه سازمان ما به شمار می رود و امروزه حفظ و افزودن به این سرمایه اولویت اصلی سازمان های پیشرو در بازار است. حال ببینیم چگونه می توان این سرمایه بزرگ راحفظ نموده و به آن افزود؟

ادامه مطلب ...



از 1 صفحه
 
Copyright 2010 © Arman Andishan Vira Co. | All Rights Reserved.