مدیریت استراتژیک |
|
تهیه و تنظیم : غلامرضا يعقوبي |
آيا تا به حال از خود پرسيده ايد كه چرا بعضي از شركت هاي بزرگ و موفق در مدت زمان كوتاهي با از دست دادن سهم بزرگي از بازار خود، به موقعيتي معمولي و حتي تأسف بار تنزل يافته اند و چرا برخي از شركت هاي كوچك و گمنام به يكباره به جايگاه هاي ممتازي در صحنه رقابت بين المللي رسيده اند؟ آيا در اين مورد فكر كرده ايد كه چرا برخي از مؤسسات، نوسان هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي را به راحتي تحمل نموده و بر آنها غلبه مي كنند و در مقابل برخي از سازمان ها طعم تلخ شكست را چشيده و از ادامه راه باز مي مانند؟
پاسخ به این سوالات را می توانید با دانلود و مطالعه مقاله پیوست بیابید. |
حجم فایل:268 KB | تعداد صفحات:3 | |